רגע לפני: על אפשרויות הפרסום עם אינסטגרם עסקי
במאמר הנוכחי ננסה להקיף כמה שיותר על אינסטגרם עסקי, דברים שגם אתם יכולים לעשות בעצמכם.
על פרסום באינסטגרם לא נרחיב במאמר הנוכחי, מי שרוצה להעמיק יותר מומלץ לקרוא במאמר על פרסום בפייסבוק
מכיון שהפרסום באינסטגרם נעשה באמצעות Facebook Business Manager, נציין רק שניתן לקדם פוסטים ממונים, סטורי, IGTV.
בפרסום ממומן ניתן להוסיף כפתורי קריאה לפעולה מיוחדים ולבחור את הקהל שייחשף לפרסום שלכם.
התשלום זהה לחלוטין לפלטפורמה של פייסבוק, מוזמנים להמשיך קריאה כאן.
מתחילים: המדריך שיעשה רק טוב לאינסטגרם העסקי שלכם
1. #בחירת תמונת פרופיל
באינסטגם העולם שייך למותגים. כדי לבנות זהות שאנשים אוהבים לעקוב אחריה, נבחר לוגו בעיצוב שהכי מייצג אותך.
כמו שכל עסק יודע הלוגו הוא סימן ההיכר החזותי שלך, השקע בו!
כשמדובר על עסק של דמות, מפורסם או אמן, רצוי לבחור תמונה מקורית ואיכותית בגודל המתאים וברזלוציה הכי גבוהה שתוכלו.
הנה למשל עמוד האינסטגם של @gordongram (השף הבריטי גורדון רמזי), שמחזיק ב-6.6 מיליון עוקבים (!).
שמים לב שהתמונה משקפת את כל הזהות של גורדון, חזית המסעדה, בגדי השף, התנוחה המוכרת שלו.
הקפידו על תמונת פרופיל שקשורה לעסק שלכם, ואם העסק מבוסס עליכם (גם אם אתם עדיין לא מוכרים), אז בוחרים סטייל גורדון.
2. #שם ותיאור. אינסטגרם עסקי
השם שלך באינסטגרם הוא בעצם שם המשתמש באינסטגרם. הוא גם מופיע בכתובת URL באינסטגרם: instsagram.com/name.
חשוב לזכור שאנים יחפשו את השם שלך בעברית ולא בשם המשתמש של העסק.
הפתרון לכך הוא להוסיף בתיאור את השם המלא שלך. כדי שזה יופיע במנוע החיפוש של אינסטגרם. רצוי גם להשתמש בהטיות ולהדגיש את זה בתיאור.
אפשרי גם להוסיף בתיאור האשטגים שמייצגים אותך או מיקומים ספציפיים שיראו אותך בהם. הנה דוגמה מוצלחת:
שימו לב איך נראה פרופיל מקצועי. יש גם קידום אורגני לבית הספר לילדים של השחקן והאשטג ייחודי.
מומלץ גם לתאר את התוכן הצפוי בדף במקרה שלא מדובר בדמות שכולם מכירים.
הטיפ שאנחנו יכולים להציע לעסקים הוא לבדוק מה המתחרים עושים ולבדוק אם זה מצליח. לא מדבר על העתקה – אלא על קבלת השראה.
3. #קישור לאתר שלך
במידה ויש לך מעל 10k עוקבים, אפשרי להוסיף קישור לאתר בכל סטורי. בעריכת הפרופיל אפשר גם להוסיף את האתר (בפרופיל עסקי כמובן).
המשך יבוא..