אם עד לפני כמה שנים, בניית מותג ובסיס לקוחות, היה דורש, יחסי ציבור, הרבה זמן וים של הוצאות על שיווק, היום בעולם הדיגיטלי – הכל השתנה עם פייסבוק פיקסל והכלים המתקדמים!.בזמן קצר ובעלות נמוכה, ניתן לבנות מותג ובסיס לקוחות ובו זמנית להגדיל מכירות, עם שיווק ממוקד ישירות לקהל היעד ולהציע את הדבר הנכון בתזמון מושלם.המשמעות בעולם האמיתי הוא להצליח להציג את המוצר / המותג שלך ברגע שהם מחפשים את המוצרים שלך.האופציה פתוחה בפני כולם, אז איך מתחילים?
מה זה פיקסל פייסבוק?
כשמדברים על שיווק, מתחילים בהיכרות עמוקה עם קהל היעד שלך. הסיכוי להצליח בשיווק טמון במפגש עם הלקוח הפוטנציאלי בדיוק ברגע הנכון עם ההצעה מותאמת אישית עבורו.כל האופציות האחרות בחירת קהלים (קישור) וקהלים דומים (קישור) מוגבלות ביכולות שלהם אל מול פיקסל פייסבוק.
פייסבוק מגדירה את פיקסל בדרך הזו:"פיקסל פייסבוק הוא כלי ניתוח שמאפשר לך למדוד את האפקטיביות של הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך.השתמש בפיקסל לפעולות הבאות:ודא שהמודעות שלך מוצגות לאנשים הנכונים. מצא לקוחות חדשים, או אנשים שביקרו בדף ספציפי או ביצעו פעולה רצויה באתר שלך.להגדיל את המכירות. הגדר הצעת מחיר אוטומטית כדי להגיע לאנשים שסביר יותר שיבצעו את הפעולה החשובה לך, כגון ביצוע רכישה.מדוד את תוצאות המודעות. הבן טוב יותר את ההשפעה של המודעות על ידי מדידה של מה שקרה כתוצאה ישירה שלהן."אם נדבר רגע בעברית, פיקסל פייסבוק הוא בעצם קוד שמוטמע באתר שלך, שיוצר כלי שמנתח את הפעולות וההתנהגות של הגולש באתר. פייסבוק משייכת את הפעילות לאדם שמבצע אותה ומאפשרת לעקוב אחריו באופן פרטני (כמובן בלי שיודעים את זהותו..)החל מרגע ההתקנה כל הפעולות שהגולש יבצע באתר יועברו לפייסבוק, גם אם אתה לא מפרסם באותו רגע. והכי חשוב – זה בחינם!
מה אפשר לעשות עם פיקסל פייסבוק?
ישנם המון אופציות של פעולות באתר שיוגדרו בפייסבוק כפעולה שתירשם בנפרד, אנו נעבור על השימושיים ביותר עבורך.מעקב אירועים: ניתן ליצור בפיקסל רשימת אירועים שפייסבוק יעקבו אחריהם. אירועים כמו: רכישה, הרשמה, הוספה לסל ועוד (ניתן להגדיר כמעט כל דבר באמצעות בחירה ממוקדת באתר)מה עושים עם המידע הזה? ניתן להפעיל פרסום ממוקד לקידום מכירות ולוודא השלמת רכישה למשל או לחזק את הקשר של הלקוח עם המותג והחברה שלך.כשחושבים על זה, זה פשוט מטורף, שום ביקור באתר, שום פעולה לא הולכת לאיבוד אף פעם. אם לקוח שלנו התעניין במוצר ולא קנה אותו בסוף, אנחנו נדאג להזכיר לו להשלים רכישה ולהציע לו הצעה מותאמת אישית כדי לסגור את המכירה.קהלים דומים ומותאמים אישית: אם כשדברנו על קהלים דומים שהם לא מדויקים כשהם נסמכים על הפעילות בפייסבוק בלבד, אמרנו שזה לא תמיד עובד, עם פיקסל פייסבוק, זה פשוט מושלם.מכיוון שמדובר בקהל שקנה בפועל – לקוחות אמיתיים, היכולת של פייסבוק למצוא קהל נוסף שיוכל לבצע רכישות הולך ונעשה מדויק הרבה יותר מאי–פעם ומגדיל את יחס ההמרה באתר שלך (המרה פירושה ביצוע סט של פעולות עד הסוף – מכניסה לאתר עד ביצוע רכישה).רימרקטינג וריטרגטינג: להגיע למצב שכל מי שנכנס לאתר יהיה מעורב ולא ישכח אותך, להפוך גולשים ללקוחות ולקוחות נאמנים.
איך יוצרים פיקסל בפייסבוק?
בהנחה שיש לך Business Manager, קלי קלות, אם לא, הגדר זאת עכשיו לפי המדריך הבא:
יצירת חשבון ביזנס מנג'ר (נפתח בחלון חדש).אחרי שאתה בתוך החשבון, במדידה ודו"חות, לחץ על פיקסל והכנס את כתובת האתר שלך לפי ההוראות.
התקנות קוד פיקסל פייסבוק באתר
תוכל לשלוח את הקוד למפתח שלך (או אלינו..)בשלב הזה יש כמה אופציות, את הדרך המועדפת נסביר כאן:העתק את הקוד והטמע אותו באיזור ה-head, זה נראה כך: אם אתה משתמש בוורדפרס, ניתן להתקין את
הפלאגין הזה.במידה ואתה משתמש במנהל תגים (כמו Google Tag Manager), אופציה מועדפת ומדויקת, במידה ומנהל התגים מותקן כמו שצריך.. בצע את ה
מדריך הבא.
בדיקה והתאמה של תקינות הפיקסל
לאחר שהתקנו את הפיקסל, נוריד את ה
תוסף הרשמי לדפדפן כרום. בתוסף הרשמי אפשר, דבר ראשון לוודא שהפיקסל מותקן כמו שצריך, וגם, התוסף יספר לנו (ויאפשר לנו גם להגדיר) את האירועים שהוא מזהה באתר שלנו.בדרך הזו נוכל לוודא שכל הכפתורים והדפים החשובים לנו באתר מנוטרים בפיקסל ונשמרים עבורנו לצורך ביצוע שיווק עתידי.אם תרצו המשך למדריך שיסביר איך מגדירים אירועים ואיך בוחרים קהל בהתאם – הגיבו ועודדו אותנו לכתוב את מאמר ההמשך?, כך גם אתם מוזמנים לשאול ולהעיר – כמו תמיד נשמח לעזור מכל ה-לבלבעלי העסקים שביניכם, בנינו את המדריך הזה ועוד מדריכים אחרים כדי שתוכלו לנסות בעצמכם ולקחת שליטה.. רוצים להתמקד בדברים הכי חשובים – העסק שלכם – פנו אלינו (השאירו פרטים, התקשרו, שלחו מייל – בטוח שתמצאו את הדרך) ונשמח לעזור לכם להמריא הכי גבוה שיש!המאמר נכתב בהשראת
הכותב ג'שוע ברני