פרסום בפייסבוק לעסקים: 5 סיבות למה כדאי גם לך לפרסם

למרות כל הפרשיות בשנים האחרונות, הרשת החברתית עדיין חיה ובועטת במלוא הכוח והיא עדיין הגדולה בעולם הן מבחינת כמות המשתמשים והן מבחינת כמות הזמן שאנשים מבלים בפייסבוק מדי יום, ובעיקר בכמות העסקים שעושים פרסום בפייסבוק.עם מיליארדי משתמשים ברחבי העולם ומיליוני משתמשים בישראל, פייסבוק היא לא עוד טרנד חולף ופלטפורמה לחדשות אלטרנטיביות, אלא כלי שיכול להגיע ללקוחות הרלוונטיים עבורך ולהגדיל את כמות הלקוחות והמכירות בעסק שלך.

1. עם פרסום בפייסבוק אפשר להגיע לכמות עצומה של אנשים בזמן קצר

עם בעבר בפייסבוק ניתן היה לפרסם פוסטים ולהגיע לחשיפה אורגנית, כיום המודל העסקי של פייסבוק עובד על פרסום ממומן, יש האומרים שזו הדרך היחידה היום להצליח בפייסבוק.במחקר שנערך בארה"ב נמצא כי 78% מהצרכנים אומרים שהם גילו מוצרים בפייסבוק וקיבלו החלטת קנייה בעקבות החשיפה בפייסבוק.עם פרסום ממומן ניתן לחשוף את המוצר והעסק שלך לקהל עצום שחלקו יהפכו ללקוחות מצויינים שלך.

2. באפשרותך למקד את המודעות שלך

מיקוד המודעה מבטיח לך שרק האנשים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לקנות את המוצר או השירות שלך ייחשפו למודעה.כפי שראינו בחדשות, פייסבוק אוספת מידע בכמות ענקית על המשתמשים.. כן, אפשר לפחד מזה מצד אחד, ומהצד השני אפשר להשתמש במידע העצום הזה לטובתך.אפשר למקד את המודעה שלך ולהציג אותה לאנשים שעוקבים אחרי המתחרים שלך, או לעשות שימוש במידע הזה ולמצוא קהל דומה לקהל הקיים שיש לך כבר היום.קהל דומה הוא קהל עם אותם תכונות והרגלי קנייה בדיוק כמו הקהל שלך היום. לעבוד איפה שכבר מצליח לך.לא רק למצוא קהל חדש אפשר, אחד מאפיקי הצמיחה היעילים ביותר היא לגרום ללקוחות הנוכחיים שלך לרכוש יותר ולעתים קרובות, גם כאן ניתן למקד פרסום ללקוחות והעוקבים שלך ולעדכן אותם על מוצרים חדשים ומבצעים מיוחדים (יש ענף שלם שנקרא רימרקטינג, הוא עוד יקבל כבוד נפרד).בקיצור האפשרות למקד קהלים לפי מה שנכון עבורך בהחלט הופכת את הפרסום בפייסבוק לשווה במיוחד.

3. פרסום בפייסבוק: גישה לנתונים של פייסבוק

כפי כולנו יודעים כמויות המידע שיש לפייסבוק על המשתמשים היא עצומה.פייסבוק יודעת מה אנחנו אוהבים, מה מעניין אותנו (מספיק לראות על מ אנחנו מקליקים וכמה זמן אנחנו שוהים בכל דף כדי ללמוד על תחומי העניין שלנו.אנחנו מספרים לפייסבוק ה-כ-ל אם אנחנו משפצים את הבית, או אם קנינו בגד חדש התחלנו ללמוד, עברנו דירה ועוד.לאחרונה פייסבוק הוסיפה אופציה של הרגלי רכישה, פייסבוק יודעת מי קונה באינטרנט ומה הוא קונה, ומי לחץ על כפתור "קנה עכשיו" באתרים (איך פייסבוק יודעת את כל זה – נכתוב במאמר אחר)למפרסם בפייסבוק יש אפשרות לבחור את כל הפרמטרים שנכונים עבורו כדי להגדיל את כמות החשיפה ולהכניס עוד לקוחות לעסק.

4. פרסום בפייסבוק במחיר זול במיוחד

העלות לפרסום בפייסבוק היא כמעט בחינם, אם נרצה להגדיר טווח מחירים מצוי בין 0.11-2 ₪ בלבד לחשיפה/קליקמיותר לומר שהרווח מכל רכישה היא הרבה יותר מההשקעה של פייסבוק.רק לדוגמה אם המוצר שלנו עולה 300 ₪ בממוצע והשקענו על כל לקוח שקנה 20 ₪ (זה הממוצע שיעלה לליד שהצלחנו לסגור), מדובר בהשקעה חכמה במיוחד. זול הרבה יותר מאיש מכירות וצוותי פרסום.

5. לבטא את עצמך בדרך הנכונה

אחת הבעיות שאני שומע הרבה היא חוסר ההצגה הנכונה שלך ברשת. עסקים רבים פוחדים מאיבוד שמם הטוב וזילות האיכות של המוצר.הבשורה הטובה בפרסום בפייסבוק שאתה יכול כמעט אינספור דרכים להציג את המוצר או השירות שלך. החל מסרטון וידאו איכותי עד לתמונה מעוררת השראה.הטקסט שמופיע במודעה נמצא לגמרי בשליטה שלך וניתן לשנות ולעדכן בקלות רבה כמעט כל דבר, המסר הוא שום טעות היא לא לתמיד, תמיד יש דרך חזרה.באתר שלנו יש עוד מדריכים רבים שילוו אותך ויסבירו איך עושים זאת הכי טוב שאפשר. הם נכתבו כדי לעזור לך להצליח וכמה שיותר ובחינם.התפיסה שלנו אומרת שכי להצליח נדרשת השקעה של זמן והרבה בשביל ללמוד ולהתמקצע. וכל אחד מסוגל. אבל כבעל עסק, לפעמים פשוט כדאי יותר לפנות לאיש מקצוע שיבצע זאת עבורך. אתה רק תבחר את התוכן, תדגיש מה חשוב לך בקמפיין והעבודה תתבצע בצורה מושלמת ביותר. מזמינים אותך להתקשר או לשלוח הודעה, אפילו רק כדי להתייעץ ולשאול. מחכים לך

תוכן עניינים