הודעות חשבוניות שעבר זמנן
הודעות חשבוניות שעבר זמנן הן כלי חשוב לניהול תזרים המזומנים של העסק שלך. הן מזכירות ללקוחות לשלם את החשבוניות שלהם ומסייעות לך לגבות תשלומים בזמן.
שלב 1: הגדרת הודעות חשבוניות שעבר זמנן
- עבור אל
הגדרות > פיננסי > חשבוניות
- גלול מטה עד שתגיע לסעיף "הודעות חשבוניות שעבר זמנן"
- הפעל את האפשרות "שלח הודעות חשבוניות שעבר זמנן"
הערה חשובה: ודא שהגדרת את שרת הדואר האלקטרוני שלך כראוי כדי להבטיח שההודעות יישלחו בהצלחה.
שלב 2: סוגי הודעות
ניתן להגדיר שלושה סוגים של הודעות:
- תזכורת ראשונה: נשלחת מספר ימים לאחר תאריך הפירעון
- תזכורת שנייה: נשלחת אם החשבונית עדיין לא שולמה לאחר התזכורת הראשונה
- תזכורת שלישית: התראה אחרונה לפני נקיטת צעדים נוספים
שלב 3: הגדרת לוח זמנים
עבור כל סוג של הודעה, תוכל להגדיר:
- מספר ימים אחרי תאריך הפירעון: מתי לשלוח את ההודעה
- נושא ההודעה: כותרת הדוא"ל שהלקוח יראה
- תוכן ההודעה: הטקסט של הודעת הדוא"ל
אזהרה: ודא שהתוכן של ההודעות שלך מקצועי ומנומס. זכור שהמטרה היא לקבל תשלום תוך שמירה על יחסים טובים עם הלקוח.
שלב 4: תגים דינמיים
תוכל להשתמש בתגים דינמיים בנושא ובתוכן ההודעה כדי לספק מידע ספציפי:
{invoice_number}
– מספר החשבונית{invoice_link}
– קישור ישיר לחשבונית{invoice_due_date}
– תאריך הפירעון של החשבונית{invoice_total}
– הסכום הכולל של החשבונית{client_company}
– שם החברה של הלקוח
שלב 5: שליחה אוטומטית
לאחר הגדרת ההודעות, המערכת תשלח אותן באופן אוטומטי בהתאם ללוח הזמנים שהגדרת. אין צורך לשלוח אותן ידנית.
טיפ: בדוק את יומן הפעילות של המערכת כדי לוודא שההודעות נשלחות כמתוכנן.
שלב 6: מעקב אחר תוצאות
עקוב אחר השפעת ההודעות על קצב התשלומים. אם אתה מבחין שהודעות מסוימות יעילות יותר, שקול להתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.