שליחת הודעה ללקוחות על איחור בתשלום חשבוניות

הודעות חשבוניות שעבר זמנן

הודעות חשבוניות שעבר זמנן הן כלי חשוב לניהול תזרים המזומנים של העסק שלך. הן מזכירות ללקוחות לשלם את החשבוניות שלהם ומסייעות לך לגבות תשלומים בזמן.

שלב 1: הגדרת הודעות חשבוניות שעבר זמנן

  1. עבור אל הגדרות > פיננסי > חשבוניות
  2. גלול מטה עד שתגיע לסעיף "הודעות חשבוניות שעבר זמנן"
  3. הפעל את האפשרות "שלח הודעות חשבוניות שעבר זמנן"

הערה חשובה: ודא שהגדרת את שרת הדואר האלקטרוני שלך כראוי כדי להבטיח שההודעות יישלחו בהצלחה.

שלב 2: סוגי הודעות

ניתן להגדיר שלושה סוגים של הודעות:

  • תזכורת ראשונה: נשלחת מספר ימים לאחר תאריך הפירעון
  • תזכורת שנייה: נשלחת אם החשבונית עדיין לא שולמה לאחר התזכורת הראשונה
  • תזכורת שלישית: התראה אחרונה לפני נקיטת צעדים נוספים

שלב 3: הגדרת לוח זמנים

עבור כל סוג של הודעה, תוכל להגדיר:

  • מספר ימים אחרי תאריך הפירעון: מתי לשלוח את ההודעה
  • נושא ההודעה: כותרת הדוא"ל שהלקוח יראה
  • תוכן ההודעה: הטקסט של הודעת הדוא"ל

אזהרה: ודא שהתוכן של ההודעות שלך מקצועי ומנומס. זכור שהמטרה היא לקבל תשלום תוך שמירה על יחסים טובים עם הלקוח.

שלב 4: תגים דינמיים

תוכל להשתמש בתגים דינמיים בנושא ובתוכן ההודעה כדי לספק מידע ספציפי:

  • {invoice_number} – מספר החשבונית
  • {invoice_link} – קישור ישיר לחשבונית
  • {invoice_due_date} – תאריך הפירעון של החשבונית
  • {invoice_total} – הסכום הכולל של החשבונית
  • {client_company} – שם החברה של הלקוח

שלב 5: שליחה אוטומטית

לאחר הגדרת ההודעות, המערכת תשלח אותן באופן אוטומטי בהתאם ללוח הזמנים שהגדרת. אין צורך לשלוח אותן ידנית.

טיפ: בדוק את יומן הפעילות של המערכת כדי לוודא שההודעות נשלחות כמתוכנן.

שלב 6: מעקב אחר תוצאות

עקוב אחר השפעת ההודעות על קצב התשלומים. אם אתה מבחין שהודעות מסוימות יעילות יותר, שקול להתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

תוכן עניינים